ضعف مدیریت و عدم توجه به اصلاح نقاط حادثه خیز استان و تحقق وعده چهار خطه کرن مسیر های موصلاتی که نمونه آن مهران به دهلران و دهلران به اندیمشک است سالهاست در پس وعده های مسئولان تنها شاهد تصادفات پرتکرار هستیم که متاسفانه مسئولان هنوز که هنوز است صدای ناله و فغان مادران، فرزندان که پدر و یا دیگر عزیزانشان از دست دادند را نشنیده اند و به دنبال معامله با نماینده برای بقا هستند!
کد خبر: ۱۰۱۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 02 December 2021

تابناک ایلام؛ مجتبی کاور :: راه یکی از زیر ساخت‌های اساسی توسعه هر استان تلقی می شود که متأسفانه در استان ایلام عقب ماندگی‌های تاریخی به خاطرعدم چرخش مدیریت سبب شده که همچنان در بحث توسعه راه ها این استان اقدام چندانی صورت نگیرد که این امر بیانگرعدم استفاده از ظرفیت نخبگان وافراد توانمند را نشان می دهد .

راه به عنوان پیش قراول توسعه عمرانی ، اقتصادی و جذب سرمایه گذار می تواند زمینه ساز توسعه و اشتغال باشد ،موضوعی که سالهاست به خاطر سوء مدیریت و عدم چرخش مدیریت ها و استفاده از مدیران ناتوان هزینه های گزاف مالی و جانی برای مردم استان داشته است. 

متاسفانه سالهاست مسئولان را ه شهرسازی و راهداری وعده اصلاح و توسعه راه وایجاد چند خطه کردن محورها رابه مردم استان می دهند که تاکنون اتفاق خاصی در توسعه راه ها و اصلاح نقاط حادثه خیز مسیر های موصلاتی استان اتفاق نیفتاده است .

 ضعف مدیریت و عدم توجه به اصلاح نقاط حادثه خیز استان و تحقق وعده چهار خطه کرن مسیر های موصلاتی که نمونه آن مهران به دهلران و دهلران به اندیمشک است سالهاست در پس وعده های مسئولان تنها شاهد تصادفات پرتکرار هستیم که متاسفانه مسئولان هنوز که هنوز است صدای ناله و فغان مادران، فرزندان که پدر و یا دیگر عزیزانشان از دست دادند را نشنیده اند و به دنبال معامله با نماینده برای بقا هستند!

متاسفانه بی توجهی مدیران راهداری به حذف نقاط حادثه خیز، خط کشی و نصب علائم هشدار دهنده در مسیر های موصلاتی استان ایلام بخصوص شهرستان دهلران سالهاست تابوت برای شهروندان به ارمغان آورده است مدیرانی پروازی که برای بقا خود در دولت جدید قبل از استقرارجنابعالی به عنوان نماینده عالی معامله خود با تغییر مدیران در برخی شهرستان ها حوزه جنوب ،که گویا صندلی مدیریتی ارث به آنها رسیده است را با نماینده جوش زده تا همچنان بر صندلی مدیریت تکیه بزنند فارغ از اینکه چند خانواده دیگر تابوت عزیزان خود را روی دوش بگیرند و با ذکر لا اله الا الله آنها را به خانه ابدی رهسپار کنند 

آقای استاندار !ضعف و ناکار آمدی مدیران راهداری بخصوص مدیرکل پروازی آن در اداره امور رامی توان از مصوبات 8سال گذشته شورای ترافیک در بحث اصلاح هندسی میدان های مرگ بار ورودی شهر دهلران از سمت مهران و اندیمشک و جاده کمربندی و واریانت که همچنان جان می گیرند استخراج کرد که تا کنون چند نفر قربانی ویا دچار خسارت مالی و جانی ضعف مدیریتی مجموعه راهداری شده اند !

ورودی‌هایی که هر ساله موجب از بین رفتن تعداد زیادی از مردم این دیار و شهرهای اطراف می‌شود و سالهاست در مصوبات جلسه شورای ترافیک مطرح می شود ولی گویا مطرح کردن اصلاح این میدان ها و اصلاح نقاط حادثه خیز تنها برای گذراندن عمر مدیریت مدیران و اکتفا به جلسه است !

آقای استاندار ! امروز وعده های بر زمین مانده زیادی در بحث توسعه راه ها و اطلاح نقاط حادثه خیز استان ایلام مانده است که متاسفانه امروز هم شاهد عزا دار شدن یک خانواده در ورودی شهر دهلران از سمت مهران شدیم که مدیرکل راهداری و مدیران زیر مجموعه آن عمر مدیریتی خو د را تا به امروز سر کرده اند و مردم همچنان شاهد جان دادن عزیزان خود هستند باشند که برای توسعه استان و اصلاح اداره امور وشتاب در خدمت رسانی به مردم با اولویت راه و نجات جان مردم استان جهادی و عملیاتی تصیمات لازم را اتحاذ نمائید چرا که نقشه توسعه، عمران ، اشتغال استان ایلام از راه عبور می کند ومدیران ناتوان و پروازی که گویا مدیرکل راهداری هم دربین آنها است را از چرخه مدیریتی عزل کنید. 

ای کاش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم به وعده های بدون پشتوانه در کوران انتخابات مجلس و به جای دخالت در عزل نصب مدیران به امور نمایندگی خود مشغول شود چرا که دخالت وی در اداره امور اجرایی سبب شده چندین مدیر در شهرستان دهلران به صورت پروازی اداره امور را اداره کنند و این امر چیزی جز فرصت سوزی برای شهرستان دهلران ارمغانی در پی نداشته ونخئاهد داشت . 

باشد که دادستان به عنوان مدعی العموم به موضوع ورودی های دهلران از سمت مهران و اندیمشک و همچنین عدم تکمیل واریانت کارخانه کچ دهلران و حذف نقاط حادثه خیز دیگر و نبود علائم هشدار دهنده و خط کشی مسیر های موصلاتی علاوه بر مدیرکل راهداری ، مدیران زیر مجوعه و پیمانکار این واریانت را برای پاسخگویی وبرخورد قانونی احضار کند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار